۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

گسترش روز افزون نفوذ رژيم صهيونيستي دربخش ارتباطات جمهوري آذربايجان

خبرگزاري آران در تاريخ چهارشنبه 28 ارديبهشت ماه (16 مي) طي خبري اعلام كرد: "رژيم صهيونيستي به منظور اجراي اهداف توسعه‌طلبانه امنيتي و جاسوسي درمنطقه، به دنبال گسترش مناسبات با جمهوري آذربايجان به ويژه درعرصه ارتباطات و مخابرات است".
به گزارش منابع محلي از باكو، "التماس محمداف" و "ادن بارتال" معاونان وزيران ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات جمهوري آذربايجان و اسرائيل در تاريخ 16 مي (26 ارديبهشت) طي نشستي كه در باكو برگزار گرديد بر گسترش همكاري‌ها در عرصه مخابرات و ارتباطات، تاكيد كردند. معاون وزير ارتباطات اسراييل در اين ديدار از ايجاد شرايط مساعد توسط باكو براي حضور تل‌آويو درعرصه ارتباطات و مخابرات جمهوري آذربايجان تشكر كرد.
بر اساس اين گزارش، اسرائيل در سال‌هاي اخير براي گسترش اقدامات توسعه‌طلبانه امنيتي خود در منطقه، برخي از بخش هاي مخابراتي آذربايجان از جمله اپراتور تلفن "باك سل" را در اختيار گرفته است.
خبرگزاري آران در پايان خبر خود چنين نتيجه‌گيري مي‌كند: "به موازت افزايش انتقادات از گسترش مـناسبات جمـهوري آذربايجـان با رژيم صـهيونيستي، دولـت باكو با ارائه آمـارهاي مبـالغه‌آميــز از روابـط اقتـصادي با تل‌آويو، تلاش دارد منـاسـبات با اين رژيم متـجاوز را توجيه كند".

هیچ نظری موجود نیست: