۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

"پارتيزان هاي بين المللي"

به گزارش روزنامه راديكال چاپ تركيه، دادستاني اين كشور تحقيقات خود در مورد 20 نفر از هكر هاي حزب كارگران كرد تركيه موسوم به پ ك ك را به اتمام رسانده است. دادستاني ويژه دياربكر در گزارش 324 صفحه اي خود مدعي شده است كه اين گروه از هكر ها، كه به گروه "پارتيزان هاي بين المللي" معروف هستند و از سوي سران حزب پ ك ك حمايت مي شوند موفق شده اند رمز عبور پست الكترونيكي بيش از 2000 نفر از نظاميان و ملي گرايان ترك و 3800 صفحه فيس بوك متعلق به مسئولان دولتي و نظاميان و نيز تعداد بيشماري از سايت هاي اينترنتي اجتماعي اين كشور را رمزگشاي كرده اطلاعات آن را به سرقت برند. (!)
در بخش ديگري از گزارش دادستاني دياربكر به موضوعي اشاره شده است كه بيشتر به يك داستان تخيلي شبيه است تا واقعييت. در اين گزارش آمده است: "تلاش هاي جدي از سوي هكر هاي كرد براي ساقط كردن هواپيماهاي بدون سرنشين ارتش كه در مناطق كرد نشين در حال جمع آوري اطلاعات هستند، صورت مي گيرد.
طبق اين گزارش، براي نظاميان كرد ساقط كردن هر فروند از هواپيما هاي بدون سرنشين "هرون" ارزشي بيش از كشتن 100 نظامي ترك دارد. بر اساس اين گزارش هكر هاي كرد با دستيابي به برنامه هاي كامپيوتري ويژه تلاش كردند تا با استفاده از ايستگاه فرستده ماهواره تلويزيوني واقع در جنوب شرق كشور در منطقه" باتمان" با هواپيماهاي بدون سرنشين ارتباط برقرار كرده آنها را به سقوط وا دارند. اما اين هكرها قادر به فراهم آوردن تمامي ابزارها و امكانات فني مورد نياز براي انجام اين عمليات در يك مدت زمان كوتاه را نداشتند.
دادستاني دياربكر نهايتاً عليه اين 20 هكر به جرم انجام اقدامات مجرمانه با استفاده از نام اين سازمان تروريستي (پ ك ك)، تبليغ به نفع سازمان تروريستي، نابود كردن اطلاعات در فضاي سايبري و مسدود كردن فعاليت سايت هاي اينترنتي اعلام جرم كرده است. هنوز معلوم نيست كه آيا اين هكرها بازداشت شده اند يا اينكه اطلاعات در مورد آنان در حد داده هاي اينترنتي و سايبري است.

هیچ نظری موجود نیست: