۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

فعاليت گسترده تر

با افتتاح دفتر نمايندگي انجمن دوستي ايران و جمهوري آذربايجان در اروميه، اين نمايندگي به طور رسمي فعاليت خود را در آذربايجان غربي آغاز كرد. "رحمان نريمان" نماينده انجمن دوستي ايران و جمهوري آذربايجان روز 29 اوت (7 شهريور) در گفت وگو با خبرگزاري ايرنا، گسترش و توسعه مشتركات، توسعه همكاري ها بين دو كشور همسايه، ايجاد ارتباط بين نخبگان و نيز گسترش همكاري هاي بازرگانان دو كشور را از جمله اهداف اين انجمن اعلام كرد.
وي افزود: "انجمن دوستي ايران و آذربايجان از سه سال پيش فعاليت رسمي خود را آغاز كرده و در حال حاضر نيز با افتتاح دفاتر نمايندگي در برخي از مراكز استانها فعاليت خود را به صورت گسترده تري پي مي گيرد". وي با اشاره به پيشرفت هاي بسيار بزرگ و قابل توجه جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف گفت: "ما آماده استفاده از ظرفيت هاي موجود براي گسترش همكاري ها هستيم". وي تاكيد كرد: "ارتباط دو كشور دوست و همسايه ايران و آذربايجان تنها به خاطر همسايگي نيست، بلكه مناسبات دو كشور برپايه و اساس دين و فرهنگ مشترك دو ملت بنا شده است".
نماينده انجمن دوستي ايران و آذربايجان در اروميه، بر نقش و اهميت اين گونه نهادها و سازمانها در توسعه و تحكيم روابط دوستانه و همه جانبه بين دو كشور به ويژه در ارتباطات مردمي، تاكيد كرد.

هیچ نظری موجود نیست: